? ??????????????Playboy? ????? ?????? ???Rating: 3.9 (198 Ratings)??12 Grabs Today. 9517 Total Grabs. ????
??Get the Code?? ?? ?????Truth In The Skies? ????? ?????? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??11 Grabs Today. 61 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Friday, August 21, 2009

Kesedihanku…

Setakat Inilah Yang Dapatku Sembahkan
Padamu Tuhan
Sudah Tentu Terlalu Banyak Kekurangannya
Aku Terlalu Sedih Sebenarnya
Wahai Tuhan…
Ku Anugerahkan Sesuatu Kepadamu
Yang Tidak Sepadan
Tapi Apakan Daya
Setakat Inilah Yang-Ku Mampu
Telah Melakukan Sedaya Yang Termampu
Setakat Inilah Yang Dapatku Sembahkan
Padamu Tuhan
Sudah Tentu Terlalu Banyak Kekurangannya
Aku Terlalu Sedih Sebenarnya
Wahai Tuhan…
Ku Anugerahkan Sesuatu Kepadamu
Yang Tidak Sepadan
Tapi Apakan Daya
Setakat Inilah Yg-Ku Mampu
Telah Melakukan Sedaya Yang Termampu
Hanya Masih Setakat Ini Sahaja
Kau Tahu Betapa Sedihnya Aku
Jiwaku Merintih Selalu
Jiwaku Derita Engkau Pun Tahu
Mengenang Ibadahku Selalu Kurang
Bagaimanapun Ku Harap Terimalah
Walaupun Serba Kekurangan
Aku Sangat Malu Dgnmu Tuhan
Nikmat Yg Engkau Kurniakan Banyak
Namun Ibadahku Sangatlah Kurang
Setakat Inilah Yang Dapatku Sembahkan
Padamu Tuhan
Sudah Tentu Terlalu Banyak Kekurangnya
Aku Terlalu Sedih Sebenarnya
Wahai Tuhan…
Ku Anugerahkan Sesuatu Kepadamu
Yang Tidak Sepadan
Tapi Apakan Daya
Setakat Inilah Yang-Ku Mampu
Telah Melakukan Sedaya Yang Termampu
Hanya Masih Setakat Ini Shj
Kau Tahu Betapa Sedihnya Aku
Jiwaku Merintih Selalu
Jiwaku Derita Engkau Pun Tahu
Mengenang Ibadahku Selalu Kurang
Bagaimanapun Ku Harap Terimalah
Walaupun Serba Kekurangan
Aku Sangat Malu Dgnmu Tuhan
Nikmat Yang Engkau Kurniakan Banyak
Namun Ibadahku Sangatlah Kurang
Tuhan Maafkanlah Aku
Dengan Rahmatmu
Ampunkanlah Dosa-Dosaku
Janganlah Engkau Bertindak Keatasku
MWDH...

0 comments: