? ??????????????Playboy? ????? ?????? ???Rating: 3.9 (198 Ratings)??12 Grabs Today. 9517 Total Grabs. ????
??Get the Code?? ?? ?????Truth In The Skies? ????? ?????? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??11 Grabs Today. 61 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Saturday, August 29, 2009

Getaran Rasa hati...

Beberapa hari yang lepas aku ber-sms dengan sahabat baik ku... ku beritahu pada dia tentang rasa hiba yang teramat sangat tatkala aku menatap kitab-kitab yang dikarang oleh seorang guru yang sangat tinggi akhlaqnya..walau aku tidak pernah mengenalinya (penulis kitab) secara terus namun ada suatu rasa yang tidak mungkin aku dapat gambarkan tatkala menatap kitab-kitab tersebut...

Sahabatku itulah selalu menjadi mangsa setiap kali aku ingin berkongsi tentang perkara2 pelik begini..(pelik yg penulis maksudkan perkara2 yg melibatkan soal hati)..katanya :
Mungkin kerana getarannya dan kedekatan hubungan penulis dengan Allah lantas mengena pula kepada pembaca..getar-getar itulah sukar diterjemah rasa, diterjemah bahasa...getar kedekatan dengan Allah yang mengena kepada kita...halus, sayu, sunyi tapi membahagiakan...

Bukankah siapa yang rasa ..dia yang tahu ??

Rasa apakah ini ya Allah???

18/8/2009
Selasa

0 comments: