? ??????????????Playboy? ????? ?????? ???Rating: 3.9 (198 Ratings)??12 Grabs Today. 9517 Total Grabs. ????
??Get the Code?? ?? ?????Truth In The Skies? ????? ?????? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??11 Grabs Today. 61 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Monday, September 7, 2009

Hatiku Gelisah…

Bila hampir waktu sembahyang
Hatiku gelisah tidak menentu
Mataku ini tak mahu tidur
Buat apapun aku tidak mahu

Bila sudahku lakukan ibadah
Lagi hatiku bertambah susah
Rasa hatiku tidak menentu
Rasa hatiku tidak menentu

Ertinya masa ibadah tadi membuat dosa
Tidak beradab
Tidak bersopan
Dengan Tuhanku

Aku rasa aku tidak menunaikan kewajipan
Aku rasa beribadah dalam kelalaian

Aku meminta ampun
Di dalam hatiku
Kerna kelalaianku
Ibadahku tidak sempurna

Bilaku beri kuliah aku bertawasul
Dan meminta tolong dengan Tuhan
Agar aku tak riak
Agar aku tak megah
Supaya dijaga hatiku ini

Agar aku tidak riak
Agar aku tidak megah
Supaya dijaga hatiku ini

Agar aku sentiasa memberi kuliah
Dengan hati yang penuh keikhlasan

15 Ramadhan 1430H (Mawaddah)

0 comments: