? ??????????????Playboy? ????? ?????? ???Rating: 3.9 (198 Ratings)??12 Grabs Today. 9517 Total Grabs. ????
??Get the Code?? ?? ?????Truth In The Skies? ????? ?????? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??11 Grabs Today. 61 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Sunday, September 6, 2009

Sedihnya hatiku...

Hati ini rasa sedih
Hati ini rasa gelisah
Hati ini rasa sayu
Hati ini rasa sunyi dan sepi

Tapi rasa bahagia
Bahagia dapat bermanja-manja dengan Mu
Dalam waktu kesedihan dan kesayuan ini
Aku rasa terlalu nikmat
Nikmat bersimpuh dalam pengaduan kepada Mu
Ya Tuhan apakah rasa ini?

Sedih dan takut dihimpit dengan dosa-dosa
Yang tak pernah bertepi..
Hati rasa sunyi
Hati rasa sepi

Teringat kalam Tuhan yang mulia
Wali-wali Nya tidak sedih dan tidak takut
Ya Tuhan bagaimana aku mampu memilki hati-hati seperti itu?

Ku mohon berilah kepadaku
Dengan sebaik-baik kesabaran
Kesabaran hamba-hamba Mu yang dekat denganMu
Kesabaran orang-orang yang soleh

Kuminta Ya Tuhan
Berilah kepada ku
Sesuatu yang pernah diminta oleh hamba-hambaMu yang dekat denganMu
Sebaik-baik permintaan orang-orang yang soleh

Ya Tuhan aku malu denganMu
Malu meminta-minta denganMu
Sedang apa yang Engkau perintahkan
Belum dapatku laksanakan dengan sesempurnanya

Hamba apakah aku iniiiii????
Ampuni aku ya Tuhan
Ampuni aku ya Rabbi
Ampuni aku yang berdosa ini...

13 Ramadhan 1430
3 Sept 2009

0 comments: